אקוניס טוען: "אנשים מטעמה של שקד ביקשו שיריון ל-2 כנסות"

    מהדורת הבוקר No Comments on אקוניס טוען: "אנשים מטעמה של שקד ביקשו שיריון ל-2 כנסות"

    ח"כ אופיר אקוניס ב'מהדורת הבוקר': "הרעיון של שיריונים הוא רעיון רע. אם איילת שקד או אחרים מרגישים מספיק בטוחים בעצמם שיתמודדו בפריימריז. אני שומע שאנשים מטעמה של שקד מבקשים שיריון לשתי כנסות"

    צילום: פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) שוחח עם איתי גדסי במהדורת הבוקר (שלישי) על המצב הפוליטי: "המשימה שלנו היא קודם כל לסיים במהירות את כהונתה של הממשלה הרעה, המסוכנת והמושחתת הזו. והדבר הכי גרוע בה הוא טשטוש הזהות היהודית,  מעל הנזקים המדיניים הביטחוניים והכלכליים. אבוי לנו אם הממשלה תשרוד את מושב הקיץ".

    הוא הוסיף "אם בשבוע שבין יום הזיכרון ליום העצמאות בנט יושב עם טיבי ודן איתו ומסכים לדרישותיו בנושא הר הבית אנחנו בצרה גדולה מאוד. הוא מפגין חולשה לעולם הערבי".

    לדבריו "אתה רואה את התמונות בכפר מסריק, לא מעוז ימני במיוחד – אלא קיבוץ שממנו יצאו דגלים שחורים ואתה רואה את הדברים האלה במקומות נוספים. סלעים שנזרקו על ילדים וילדות בדרך לכותל".

    אקוניס העריך "שיהיה פורש נוסף מהממשלה הנוכחית", והוסיף "חשבתי שזה יקרה כבר בשבוע שעבר ובזה שגיתי. הרעיון של שיריונים הוא רעיון רע. אדם שרוצה להתמודד המסגרת דמוקרטית מוזמן להתמודד בפריימריז. אם איילת שקד או אחרים מרגישים מספיק בטוחים בעצמם שיתמודדו בפריימריז – ואני מוכרח לומר שנראה שהם לא בטוחים בעצמם. אני שומע שאנשים מטעמה של שקד מבקשים שיריון לשתי כנסות".



    0 תגובות